+18555713745 http://d1hgj0yy0rp5w9.cloudfront.net/tmp/2014/07/07/3229f4e5884eb1661176a44100bf8ce2/fd6aced9173c4e0064add70a2adaa6cf.png

Saskatoon Motor Products

715 Circle Dr E , Saskatoon, SK, S7K 0V1

Member since July 03, 2014

715 Circle Dr E Saskatoon SK S7K 0V1

Overall Score

4.5

Saskatoon Motor Products

4433 Reviews

1305
Saskatoon Motor Products

Review Ratings Breakdown

Consumer Reviews

*Showing a selection of the total reviews available from Google.

*Showing a selection of the total reviews available from Facebook.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

got exactly what i wanted

November 20, 2014

Wayne is always helpful & always delivers great service. Never been disappointed with his efforts to assist me.

Written By: DARIN

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Was looked after very well.

November 20, 2014

My truck needed repairs. Wayne looked after me very well, right from booking the appointment to letting me know what was wrong as well as letting me know the cost of the repairs.

Written By: KURT

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

recall and lube, oil and filter

November 20, 2014

It was very busy in the service area today and the wait to be served was some what long. I was served a quickly as possible and everyone was cordial and respectful.

Written By: BRYAN

Related Staff:

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Recall inconvenience!

November 20, 2014

Rental car should be provided for recalls! To make up for the inconvenience!

Written By: JACKIE

Related Staff:

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Lackluster

November 20, 2014

Although the service representative was friendly, I was not kept informed about the progress of my vehicle. Especially at the end of the day, I still hadn't heard anything so I called in to get an update. First, I couldn't get in touch with Crystal because she was either gone for the day or busy. Then when I talked to one of the receptionists, they were unsure as the service that had been done hadn't been tallied yet or printed out. Overall, needs improvement for customer satisfaction.

Written By: ALYSON

Related Staff:

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

It was OK

November 19, 2014

First of all. it wasn't "John" who made the appt, brought the van in and paid the bill, it was myself..Patricia...so to have this email survey sent to my email address, and then starting out with John, how was your experience, doesn't say alot for how closely you look at your customers. All the services I had rqst'd were done, and about 100 dollars more the the estimated ballpark figure I was given when booking the appt. You know how much a rad cap costs and how long it takes to put it on.. you know how long it takes to do a coolant flush, and you must know how long it takes to replace a block heater in a 2002 van, so I don't understand where the 100 difference came from

Written By: JOHN

Saskatoon Motor Products responded on November 20, 2014

Patricia, thank you for your review. We apologize that the email was addressed to "John", the reason for that is that is the name that your vehicle is under in our system. As for the estimated cost, we apologize for any inconvenience that it caused. In certain situations, the actual cost can be slightly less or more than the estimated cost. Thanks for your review, and if you had any more questions please do not hesitate to call.

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Fantastic. Prompt service, polite helpful staff, mechanical work done right :)

November 19, 2014

I had a semi-annual service, inspection, oil change and winter tire install.

Written By: HARRIET

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Came in for an oil change

November 18, 2014

Fairly quick service it just would have been nice if they had washed the car like some other service departments too. But as busy as you were I understand

Written By: TRACEY

Saskatoon Motor Products responded on November 19, 2014

Thank you for your review, Tracey.

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Exceptional service made for an easy deal!

November 17, 2014

Alden found the right vehicle for both my boyfriend and I. He made the entire process very quick and fun.

Written By: Nicole

Saskatoon Motor Products responded on November 19, 2014

Happy to hear - enjoy your new ride!

Related Staff:

There are no staff members associated with this review.

Saskatoon Motor Products Saskatoon Motor Products

Goodbye camaro, Hello Silverado!!

November 17, 2014

Really enjoyed the staff and the time spent at SMP. Everyone was awesome and very helpful! Thanks SMP!! I know we will enjoy driving our truck!!

Written By: Carl

Saskatoon Motor Products responded on November 19, 2014

Enjoy your new Silverado!!

Related Staff:

Write your review

Terrible Poor Average Good Excellent

Minimum 20 words

I already have a Reviewsii Account

Forgot your password?

I certify I am not associated with a competing business, past or present, nor are one of my family members. If a review is found to be posted by an employee of a competing business, or a relative of an employee or a competing business, we reserve the right to blacklist the business and post a consumer alert on their review page.

I am not associated with any competing business.

I agree to the Reviewsii 

Terms & Conditions
Please correct the following errors